سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 14
کل بازدید : 24263
کل یادداشتها ها : 40
خبر مایه


< 1 2 3 >

20 سال آینده را تصور کن ! شاید  دیگه برای زندگی روزمره رباط ها به ما خیلی کمک کنند ولی چطوری ؟

 

داستان ما بازم مربوط میشه به سنسور ها، سنسور ها همیشه در تلاش هستن که زندگی مارو بریزن به هم!

البته ناگفته نمونه که تلاش سنسور ها همیشه باعث پیشرفت زندگی روزمره ما شده.برخی از ایده‌هایی که در حال تبدیل به واقعیت هستند، شگفت انگیزند. این ایده‌ها بی‌شک روش زندگی، کار، و تعامل ما با محیط را تغییر خواهند داد.

از جمله‌ی این ایده‌ها ، برنامه‌هایی برای اتصال همه‌ی تجهیزات به یک سیستم و اشتراک‌گذاری اطلاعات به شکلی که پیش از این مشاهده نشده است، می باشد. 

(IoT (Internet of Things

تقریبا همه‌ی تجهیزات و گجت‌  ما را به منظور آسان‌تر و موثرتر کردن زندگی، به هم متصل می‌کند.
در هسته‌ی راه‌اندازی اکثر نقاط این تکنولوژی، سنسورها قرار دارند. تعداد اندکی از افراد از نقش اساسی سنسورها در عملکرد قسمت بزرگی از تکنولوژی نوین مطلع هستند. این نقش زمانی نمایان می‌شود که کارهای بیش‌تری اتوماسیون سازی شوند و تجهیزات بیش‌تری به برقراری ارتباط با هم نیاز پیدا کنند.تنها نمونه‌ای از انقلابی است که سنسورها در دنیا ایجاد می‌کنند.

در ادامه با هم بخوانیم که سنسور ها با دنیای ما چه میکنند :


  

فروشگاه تجهیزات صنعتی و ابزار دقیق  صنعت تک دارای محصولاتی منحصر به فرد شامل تجهیزات اندازه گیری فشار ، تجهیزات اندازه گیری دما و کنترل کننده و نمایشگر با معروف ترین برند های جهان (هاگلر ، ترافاگ ، آتونیکیس ، کلر ، دانفوس ، ویکا و .... ) در بازار های ملی و بین المللی کنار شما خواهد بود تا بهترین انتخاب ها انجام گیرد .


  

در فروشگاه صنعت تک بهترین راه برای تجهیز کردن تجهیزات صنعتی شما شما اعم از انواع سنسور ، تجهیزات اندازه گیری فشار (ترانسمیتر فشار ، سوئیچ فشار ، گیج فشار ، لوازم جانبی فشار) وجود دارد ، یک راه سریع و مطمئن برای شمایی که به زمانتان ، هزینه هایتان ، کیفیت دستاوردتان و طول عمر بالای تجهیزات خود اهمیت می دهید .


  

برای مشاهده بزرگترین بانک ویدئوهای صنعتی به تماشای ویدئو های ما بپردازید.


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ